اخبار روز سینما

گوگوش آخرین روزهای زندگیش را می گذراند/عکس

گوگوش آخرین روزهای زندگیش را می گذراند/عکس

مجله سپید و سیاه یکی از مجلات تفریحی خانوادگی در دوره پس از کودتای 1332 بود. سپید و سیاه اولین بار در سال 1332 با عناوین سپید و سیاه نو و سپید و سیاه مشیر برای صاحب امتیاز علی اصغر کارباف شروع به کار کردند. و مدیر مسئول علی بهزادی. این مجله به همراه بسیاری دیگر در سال 1353 توقیف شد، علی بهزادی در خاطرات خود توقیف مجله را به دستور محمدرضا شاه نسبت می دهد. اما چهار سال بعد به‌عنوان مجله‌ای انقلابی با تیترهای جنجالی، بار دیگر روی دکه‌های روزنامه‌فروشی یافت شد و تا 11 شهریور 1358 (شماره 1119) انتشار یافت.

دو اشتباه بزرگ گوگوش در تمام زندگی اش

فایق آتشین (گوگوش) تاکنون چهار بار ازدواج کرده است. ازدواج هایی که به طلاق ختم شد. همسر اولش محمود قربانی و زندگی مشترکشان 5 سال به طول انجامید و حاصل آن پسری به نام کامبیز شد. بهروز وشقی همسر دوم او بود و تنها یک سال با هم بودند. همایون مصداقی همسر سوم گوگوش بود و 12 سال با هم زندگی کردند و آخرین ازدواج او با مسعود کیمیایی بود که 6 سال به طول انجامید. در مصاحبه ای که آتشین با سرشار داشت، در پشت صحنه این ازدواج ها بیشتر گفته شد. گوگوش در بخشی از این گفتگو می گوید که در زندگی خود دو اشتباه بسیار بزرگ مرتکب شده است، یکی ازدواج با محمود قربانی و دیگری همکاری 5 ساله با مهرداد آسمانی. او همکاری با آسمانی را ضعیف ترین قسمت کار خود اعلام کرد و مهرداد آسمانی خواننده و نوازنده ایرانی مقیم لس آنجلس در واکنش به این کامنت در اینستاگرامش نوشت: امیدوارم امروز بعد از چند روز پشیمان نشوید. سال “. . من مهرداد آسمانی بابت ساخت چهار آلبوم برای خانم آتشین و ترانه هایی که فکر می کنم می دانید ابتدا از خانواده ام عذرخواهی می کنم که باعث دردسر آنها شدم و بعد از مردم خوب و طرفداران موسیقی خوب. تاریخ موسیقی در غربت را نه هما سرشار می نویسد و نه من… تاریخ موسیقی در غربت را مردم ایران می نویسند… شهیار قنبری و زویا زکریان ستاره های ادبی کشورمان هستند و من افتخار می کنم. این فرصت را داشته اند که آهنگ های خود را بسازند و اجرا کنند.

به گفته گوگوش، اشتباه دیگر او ازدواج با محمود قربانی بود که اگر می توانست به گذشته برگردد، هرگز چنین نمی کرد. قربانی در پی این جمله با انتشار پستی در اینستاگرامش گفت: من و کامبیز در این مدت سعی کردیم به مادری گوگوش احترام بگذاریم. و من همیشه از او حمایت می کردم، اما می بینم که او هنوز همان جوانی را دارد که می خواست از من جدا شود. در همان زمان به مسئولین گفته بود که من او را کتک می زدم اما به ناموس سرزمین مادری و ایران قسم که اصلاً دستم را به سمت او بلند نکردم و او مرا تبدیل به شیطان و خودش کرد. محبوب. با این ترفند معصومانه و ما حرفی نزدیم اما به خاطر عشق به پسرم از آن حمایت کردم.

گوگوش

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا