اخبار روز سینما

آخرین تریلر فیلم The Flash منتشر شد

عزیزم نگران نباش (نگران نباش عزیزم 2022) یکی از مورد انتظارترین فیلم های امسال است که امشب در جشنواره ونیز به نمایش در می آید. نشست خبری این فیلم امروز با حضور بازیگران برگزار شد. اما در این نشست خبری چه گذشت؟ در ادامه شرح مختصری از سخنان و اتفاقات این همایش خواهیم داشت.

بازیگر فیلم “هری استایلز”دانکرک 2017) دارای دو فیلم پرطرفدار در این دوره از جشنواره است. «نگران نباش عزیزم» ساخته «اولیویا وایلد» و «پلیس من» که در آن او در کنار «اما کورین» نیز بازی می کند و در جشنواره تورنتو به نمایش درخواهد آمد. با وجود مشغله های این ستاره پاپ در ابتدای کارش در هالیوود، در این دیدار اعلام کرد که همچنان خود را آماتور می داند.

او در نشست خبری «نگران نباش عزیزم» به خبرنگاران گفت: چیزی که در مورد بازیگری دوست دارم این است که نمی دانم چه کار می کنم، بازیگری و موسیقی کاملاً در تضاد هستند.

فیلم «نگران نباش عزیزم» داستان زن و شوهری به نام های «آلیس» و «جک» در سال 1950 را روایت می کند که با هم در شهری به ظاهر فوق العاده به نام «ویکتوریا» در کالیفرنیا زندگی می کنند. شهری که توسط شرکتی که جک برای آن کار می کند ساخته شده است. آلیس کم کم نگران اسرار آزادیبخشی است که ممکن است شرکت پنهان کند. استایلز در نقش جک و فلورانس پیو نقش آلیس را بازی می‌کنند.

پیو به دلیل درگیر شدن در پروژه دیگری نتوانست در نشست خبری این فیلم شرکت کند، اما احتمالاً در طول جشنواره در ونیز حضور خواهد داشت.

ابتدا قرار بود «شبا لبوف» نقش جک را بازی کند اما پس از مدتی از پروژه جدا شد و پس از مدتی وایلد در مصاحبه ای اعلام کرد که او را اخراج کرده است که جنجال زیادی به پا کرد. در این نشست خبرنگاران اجازه سوال پرسیدن نداشتند و دلیل آن هم به گفته جشنواره این بود که پاسخ همه این سوالات در اینترنت موجود بود. اخبار کامل این رویدادها و بحث ها را می توانید در اینجا بخوانیدشایا لباف خبر برکناری خود را تکذیب کرد” خواندن.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا