اخبار ارز دیجیتال

آخرین ترند بازار کریپتو: توکن جدید بیت کوین چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارزش بازار توکن BRC-20 بیت کوین در هفته گذشته شاهد افزایش 600 درصدی بوده و حجم تراکنش های آن از تراکنش های استاندارد BTC در پیشی گرفته شده است.
استاندارد توکن BRC-20 بیت کوین به جدیدترین ترند در اکوسیستم کریپتو تبدیل شده است. به ویژه افزایش قیمت میم کوین PEPE در ماه های اخیر. 8500 توکن مختلف با استفاده از استاندارد BRC-20 ساخته شده است که بیشتر این وکنارهای BRC-20 را میم کوین ها تشکیل می دهند. مانند PEPE و Memetic (MEME). استاندارد BRC-20 یک استاندارد توکن آزمایشی در بیت کوین است.
استاندارد توکن BRC-20 از ERC-20 الگوبرداری شده است، اما اساساً با همتای مبتنی بر یک تریوم خود متفاوت است. توکن‌های BRC-20 از قراردادهای هوشمند استفاده نمی‌کنند. این استاندارد همچنین نیازمند یک کیف پول بیت کوین برای تولید و خرید این محصول است.
استاندارد BRC-20 به دست یک تحلیلگر آنچین به نام Dome به طور ناشناس در اوایل ماه مارس ای جاد شد. هدف این است که امکان صدور و انتقال توکن‌های قابل تعویض در بلوکچین بیت کوین را فراهم کند.

آخرین ترند بازار کریپتو: توکن جدید بیت کوین چیست؟۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

ارزش بازار توکن‌های BRC-20 طی ماه گذشته افزایش یافته و در حال حاضر به 120 میلیون دلار رسیده است که در هفته گذشته 600 درصد افزایش یافته است.
تراکنش‌های BRC-20 روی بلوک‌چین در ماه می ۲۰۲۳ به گونه‌ای بودند که از ۵۰ تراکنش‌های تراکنش‌های همان بازه زمانی بیشتر بودند. یعنی این تعداد به‌طور چشمگیری بیشتر از تعداد تراکنش‌های بیتکوین معمولی بوده است.
حجم تراکنش های BRC-20 در تاریخ 1 می با رسیدن به 366000 تراکنش به اوج خود رسید و کل تراکنش ها در شبکه 2.36 میلیون تراکنش رسید.
همراه با افزایش تراکنش‌های BRC-20، کارمزد تراکنش‌ها به دلیل فعالیت‌های جدید افزایش یافته است. از زمان آغاز به کار این استاندارد در اواخر ماه آوریل، این شبکه 109.7 بیت کوین اضافی در کارمزد تراکنش برای ماینرها ایجاد کرده است.


منبع

کوین‌تلگراف

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا