ردیاب سامسونگ Galaxy SmartTag2 معرفی شده در نسخه جدید این دستگاه از گواهی مقاومت IP67 پشتیبانی می کند و عمر باتری آن 700 روز است.

در سال 2021، سامسونگ با Galaxy SmartTag رسما وارد بازار ردیاب شد و کمی بعد SmartTag Plus را راه اندازی کرد. این غول کره ای هم اکنون نسخه جدید این دستگاه را با نام Galaxy SmartTag 2 معرفی کرده است که از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است.

اول از همه، سامسونگ ادعا می کند که ردیاب SmartTag2 50٪ بیشتر از حالت عادی عمر باتری دارد و باتری در حال حاضر تا 500 روز دوام می آورد. همچنین دارای حالت ذخیره انرژی است که می تواند عمر باتری ردیاب را تا 700 روز افزایش دهد.

گجت سامسونگ با عمر باتری باورنکردنی!/ 700 روز شارژدهی/ عکس

افزایش دوام و سایر ویژگی های ردیاب Galaxy SmartTag2

سامسونگ همچنین برای افزایش دوام دستگاه خود تلاش کرده است زیرا Galaxy SmartTag 2 از گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب پشتیبانی می کند. آخرین نسخه این دستگاه یعنی اسمارت تگ پلاس دارای گواهی IP52 بود و تنها توانست مقاومت خود را در برابر پاشیدن آب حفظ کند.

همچنین چند ویژگی جدید دیگر وجود دارد که ممکن است برای یافتن اشیاء شما مفید باشد. ابتدا سامسونگ حالت جدیدی را به ردیاب خود اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات تماس خود را از طریق پیام اضافه کنند و از گم شدن ردیاب خود جلوگیری کنند. نکته قابل توجه دیگر این است که این ویژگی روی گوشی های تولیدکنندگان دیگر از طریق NFC نیز کار می کند.

اینها شامل عملکرد بهبود یافته Compass View، برنامه بهبود یافته SmartThings Find و همگام سازی خودکار SmartTag 2 با تلفن جدید کاربر است.

یکی از نقاط ضعف ردیاب سامسونگ این است که ظاهرا SmartTag 2 از شبکه Find My اندروید پشتیبانی نمی کند. بنابراین اگر یک گوشی غیرسامسونگ UWB دارید، نمی توانید از آن برای یافتن وسایل گم شده خود استفاده کنید.

ردیاب Samsung Galaxy SmartTag 2 از 11 اکتبر (19 مهر) با قیمت 29.99 دلار به بازار خواهد آمد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *