اخبار پی ام آپلود

بهترین سایت آپلود عکس که مورد اطمینان هستند !!

برای همه ما، بارها و بارها پیش آمده است که بخواهیم عکسی را برای افراد دیگری به صورت لینک مستقیم ارسال کنیم! در چنین شرایطی باید از بهترین سایت آپلود عکس استفاده کنیم تا به راحتی بتوانیم آن عکس را در اختیار افراد دیگر قرار دهیم.

یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش می‌آید، این است که چگونه بهترین سایت آپلود عکس را پیدا کنیم؟ پیدا کردن بهترین سایت آپلود عکس کار ساده ای نیست و با توجه به نیازهای شما انجام می شود. در هر صورت، ما در این مقاله می خواهیم به بررسی مفهوم بهترین سایت آپلود عکس و همچنین چند مورد از بهترین سایت هایی که می توانید به راحتی عکس های خود را در آن آپلود کنید، بپردازیم.

سایت آپلود عکس چیست؟

اگر کمی در اینترنت فعالیت داشته باشید، حتماً نام آپلود سنتر یا سایت آپلود عکس به گوشتان خورده است! به خصوص در گذشته که شبکه های اجتماعی نقش کم رنگ تری در زندگی افراد داشتند و افراد به راحتی نمی توانستند عکس و فایل را برای هم ارسال کنند، استفاده از بهترین سایت آپلود عکس جایگزین مناسبی بود.

در واقع بهترین سایت آپلود عکس به شما کمک می کند تا بتوانید عکس های موردنظر خود را آپلود کنید و لینک آن را به کاربران دیگر بفرستید. کاربران دیگر هم با استفاده از آن لینک به راحتی می توانند به عکس آپلود شده دسترسی پیدا کنند، آن را ببینند و در صورت نیاز، آن را دانلود کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین سایت آپلود عکس حریم خصوصی و سیاست های کاری آن است! گاهی اوقات کاربران نیاز به آپلود تصاویر شخصی دارند که در این صورت بهترین سایت آپلود عکس باید بتواند نظر کاربران را جلب کند.

همچنین باید در نظر داشته باشید که سایتی را انتخاب کنید که هر زمان نیاز به حذف فایل خود داشتید، به راحتی این کار را انجام دهید. این موارد می تواند از دغدغه های شما برای استفاده از بهترین سایت آپلود عکس کم کند! در بخش بعدی همراه ما باشید تا باهم بهترین سایت های آپلود عکس را بررسی کنیم.

بهترین سایت‌های آپلود عکس کدام هستند؟

اکنون که با مفهوم بهترین سایت آپلود عکس آشنا شدید، زمان آن رسیده که بهترین سایت های آپلود را هم بشناسید. ما در این بخش به بررسی 10 مورد از بهترین ابزارها و سایت های آپلود عکس می پردازیم تا بتوانید از آن استفاده کنید. این سایت ها و ابزارها عبارتند از:

  1. پی ام آپلود یکی از بهترین سایت های آپلود عکس (ir)

بهترین سایت آپلود عکس
بهترین سایت آپلود عکس

اولین سایتی که قصد معرفی آن را داریم، یک سایت ایرانی و معتبر است که با خیالی آسوده می‌ توانید تصاویر خود را در آن آپلود کنید. مهم ترین مزیت این سایت این است که شما می‌ توانید تصاویر خود را برای همیشه در این سایت نگه دارید!

همچنین یکی از قابلیت های بسیار عالی این سایت، این است که می توانید لینک تصاویر در سایت های دیگر را بدهید تا به صورت مستقیم آپلود کند؛ در این روش دیگر نیازی به دانلود عکس و آپلود مجدد نیست. اگر تعداد تصاویر زیاد باشد، این کار در وقت شما صرفه جویی زیادی می کند و می تواند رضایت شما را جلب کند.

با عضویت در این سایت می توانید حجم بیشتری در اختیار بگیرید و فایل های خود را مدیریت کنید. از طرف دیگر، علاوه بر عکس شما می توانید انواع فرمت های دیگر را هم آپلود کنید و آن را برای دوستان خود ارسال کنید. حریم خصوصی این سایت هم بسیار دقیق ارائه شده است و بابت استفاده از این سایت خیالتان کاملاً راحت است.

  1. سایت 4Shared

تا کنون نام سایت 4Shared به گوشتان خورده است؟ یکی از گزینه های بهترین سایت آپلود عکس است که به شما امکان آپلود و اشتراک گذاری فایل هایتان را می دهد. این سایت کاملاً معتبر است و در حال حاضر کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. در این سایت، شما می توانید فایل های خود را به صورت عمومی هم آپلود کنید تا کاربران با جستجوی نام آن بتوانند فایل شما را پیدا کنند.

البته شما می توانید آن را به صورت خصوصی هم آپلود کنید و از این نظر مشکلی وجود ندارد. برای اتفاده از این سایت بهتر است عضو شوید تا بتوانید فایل های خود را مدیریت کنید؛ به عنوان مثال اگر نیاز به حذف فایل داشتید، به راحتی از طریق پنل کاربری این کار را انجام دهید.

  1. سایت trainbit

ترین بیت یکی دیگر از سایت های آپلود است که شاید نام آن را شنیده باشید! این سایت در زمینه مدیریت فایل و آپلود آن برای کاربران فعالیت می کند و به قدری محبوب است که توانسته بیش از 1 میلیون کاربر را به خود جذب کند. این سایت تا 5 هزار گیگ فضای رایگان در اختیار شما قرار می دهد و می توانید فایل های تا حجم 2 گیگ را آپلود کنید.

همچنین شما می توانید فایل خود را از طریق آدرس و به صورت ریموت آپلود کنید تا در زمان شما صرفه جویی شود. سرعت این آپلود سنتر بسیار بالا است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که این سایت به شما امکان کسب درآمد از تعداد دانلود فایل ها را می دهد و این مسئله باعث شده تا به یکی از بهترین سایت آپلود عکس و فایل تبدیل شود.

  1. سایت Rapidshare

رپید شیر یکی از گزینه های بهترین سایت آپلود عکس است که با استفاده از آن می توانید تصاویر و فایل های خود را آپلود کنید. جالب است بدانید که این سایت رایگان است و هزینه ای برای آپلود از شما نمی گیرد.

از طرفی، برای دانلود فایل توسط کاربران درآمدی هم برای شما در نظر گرفته است که به راحتی می توانید از آن کسب درآمد کنید. در نسخه رایگان محدودیتی وجود دارد! اگر شما یک فایل را در مدت 1 ساعت دانلود کنید، فایل بعدی را پس از 2 ساعت می‌ توانید دانلود کنید و این تنها ایرادی است که این آپلود سنتر دارد.

  1. سایت Media Fire

مدیا فایر یکی دیگر از سرویس های آپلود عکس است و می توان از آن به عنوان بهترین سایت آپلود عکس یاد کرد. این سایت حرفه ای به شما اجازه آپلود و اشتراک گذاری عکس و انواع فایل ها را می دهد و به قدری محبوب است که در حال حاضر بیش از 150 میلیون کاربر از آن استفاده می کنند.

مدیا فایر به شما اجازه آپلود فایل به اندازه 1 ترابایت را می دهد و پس از آن باید هزینه پرداخت کنید. همچنین این ابزار به شما لینک دانلود مستقیم ارائه می دهد و شما می توانید فایل های خود را از طریق لینک هر سایتی آپلود کنید.

  1. سایت DropBox

دراپ باکس یکی از ارائه دهنده های آپلود و میزبانی فایل است که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است! تا جایی که بسیاری از کاربران برای بکاپ گرفتن از اطلاعات خود از این سرویس معتبر استفاده می کنند. با استفاده از دراپ باکس شما می توانید انواع فایل ها را آپلود کنید و لینک آن را در اختیار کاربران دیگر قرار دهید؛ البته اگر این فایل ها تنها برای خودتان است، می توانید اشتراک گذاری را غیرفعال کنید تا فقط از طریق پنل کاربر خود به آن دسترسی داشته باشید.

یکی از بهترین سایت آپلود
یکی از بهترین سایت آپلود

این سرویس میزبانی فایل بسیار امن است و به راحتی می توانید بهترین استفاده را با خیالی راحت از آن داشته باشید. همچنین شما می توانید تعداد دانلود فایل های خود را آنالیز کنید و ببینید که چند نفر از آن استفاده می کنند. در حال حاضر این سایت بیش از 600 میلیون کاربر و 500 هزار تیم دارد که همگی از آن راضی هستند.

جالب است بدانید که این ابزار به شما اجازه استفاده از آن در موبایل را هم می دهد! در واقع اپلیکیشن اندروید و ios آن وجود دارد و به راحتی می توانید آن را بر روی سایت خود نصب کنید. البته فراموش نکنید که این سایت تا 2 گیگ فضا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد و پلن بعدی آن 10 دلار هزینه دارد که تا 2 ترابایت فضا به شما ارائه می کند. همچنین اگر می خواهید به صورت تیمی از آن استفاده کنید، با پرداخت 17 دلار در ماه می توانید تا 6 کاربر از آن استفاده کنید.

  1. سایت pCloud

پی آپلود یکی دیگر از سایت های آپلود فایل است که البته فضای ابری و پر سرعت در اختیار شما قرار می دهد. این سایت در حال حاضر بیش از 14 میلیون کاربر دارد و در نسخه رایگان به شما اجازه آپلود 10 گیگ فایل را می دهد. شما می توانید لینک فایل های آپلود شده را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید و همچنین با آپلود موزیک، کاربران می توانند آن را به صورت آنلاین پلی کنند.

  1. گوگل درایو (Google Drive)

گوگل درایو را همه می‌شناسیم! این ابزار کاربردی در موبایل های اندرویدی وجود دارد و کاربران دیگر هم می توانند آن را دانلود کنند. گوگل درایو یکی از ابزارهای رایگان گوگل است که می توانید تا حجم مشخصی فضا در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید فایل های خود را آپلود کنید و آن را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

در این مقاله به بررسی بهترین سایت آپلود عکس و فایل پرداختیم که می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و استفاده کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا