اخبار روز

مرغ را با این قیمت بخرید که قیمت رسمی کشور مشخص شده است!

به گزارش پی ام آپ، مسعود امراللهی مدیرکل بازرسی و نظارت کالایی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید خبرنگاران از مراکز عرضه مرغ در تهران گفت: در تهران به اندازه کافی مرغ وجود دارد و دغدغه ماست. اکنون این محصول با قیمت مصوب به دست مصرف کنندگان می رسد.

وی افزود: بر اساس مشاهدات میدانی، واحدهای زیادی در تهران وجود دارند که مرغ را با قیمت مصوب به دست مصرف کنندگان می رسانند، اما برخی واحدها با وجود نصب تابلوی مرغ کیلویی 73 هزار تومان، آن را با قیمت مصوب به مصرف کنندگان می فروشند. . سایر قیمت های نمایندگی

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در واحدهایی که مرغ را بالاتر از قیمت مصوب می فروشند حضور پیدا کرده ایم و در واحدهای خرده فروشی و عمده فروشی نیز این اتفاق افتاد و بازرسی های ما در روزهای آینده ادامه خواهد داشت. همچنین وجود دارد

امراللهی تصریح کرد: فروشندگان خرده و عمده مرغ ملزم به ارائه فاکتور به خریداران هستند و در صورت استنکاف مردم از ارائه فاکتور، مردم می توانند این تخلف را به سامانه 124 یا شماره پیامک 30008136 اطلاع دهند.

وی یادآور شد: در حال حاضر قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران 71 هزار تومان و دو هزار تومان زیر قیمت مصوب است و این محصول در خرده فروشی های تهران با قیمت 73 هزار تومان به فروش می رسد.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با شکایت برخی فروشندگان مرغ مبنی بر عدم عرضه کافی یا به موقع مرغ در میدان بهمن (محل عرضه مرغ فله در تهران) گفت: : افرادی که از ساعت ۷ صبح در صورت حضور در میدان بهمن می توانند برای اتحادیه های خود مرغ تهیه کنند.

امراللهی افزود: اگر سندیکا مرغ را از میدان بهمن با قیمت مصوب یا از واسطه ها با قیمت بالاتر خریداری کند، تنها مجاز به فروش آن به قیمت مصوب است.

وی گفت: مرغ فروشی ها در صورت مواجه شدن با گرانی این محصول به شماره 124 و یا پیامک 30008136 اطلاع دهند.

مدیرکل بازرسی و نظارت کالایی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: روزانه 1200 تن مرغ در استان تهران توزیع می شود و مصرف روزانه تهران 1100 تا 1200 تن است.

امراللهی گفت: در سایر استان ها جوجه فقط با قیمت مصوب مجاز به فروش می باشد که با هماهنگی دقیق عرضه و توزیع بر اساس متصدیان تعیین شده در استان انجام می شود و در شهرستان ها نیز می توانند تخلفات احتمالی را از طریق این سامانه گزارش کنند. .

وی یادآور شد: تنها مرکز تایید شده عرضه مرغ در تهران میدان بهمن است و در سایر شهرها مرکز عمده فروشی تعیین و به واحدهای آنها اعلام شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا