اخبار روز سینما

امکان ازدواج در سفینه فضایی وجود دارد!/جزئیات

فضاپیمای نپتون افراد را با سرعتی در حدود 20 کیلومتر در ساعت از زمین بلند می کند.

پی ام آپ: اگر ازدواج در زمین خسته کننده به نظر می رسد، یک شرکت مسافرتی فضایی به شما این امکان را می دهد که مراسم عروسی خود را در حالی که زمین را از فضا مشاهده می کنید برگزار کنید.

به گزارش پی ام آپ، شرکت “Space Perspective” راهی جدید برای زوج ها برای داشتن لحظاتی فراموش نشدنی ارائه می دهد.

قرار دادن عشاق به مدار توسط بالون، با پنجره های بزرگ برای به دست آوردن بهترین نمای ممکن از منظره ابدی سیاره زمین.

Gene Poynter، یکی از بنیانگذاران Space Perspective به وب سایت Cool Down گفت که افراد زیادی در لیست انتظار این سفر فضایی هستند.

این شرکت اطمینان داد که فضاپیمای نپتون تجربه خوشایندی را برای تازه ازدواج کرده ها و تازه عروس ها فراهم می کند.

با توجه به توضیحاتی که در وب سایت شرکت “Space Perspective” آمده است و بر اساس گزارش صبح، نپتون افراد را با سرعتی در حدود 20 کیلومتر در ساعت از زمین بلند می کند. این پرواز فضایی برای هر کسی که می تواند با هواپیماهای معمولی پرواز کند بی خطر است.

فضاپیمای نپتون توسط بالون فضایی این شرکت که از هیدروژن تجدیدپذیر بدون موشک یا ردپای کربن نیرو می گیرد، به فضا منتقل خواهد شد.

این بالون ها کپسول های نپتون را حمل می کنند که زوج ها می توانند در آن بنشینند و زیبایی های زمین را از ارتفاعی متفاوت ببینند.

در سفینه فضایی ازدواج کنید!

پوینتر توضیحاتی در مورد ایمنی نپتون در برابر بالون فضایی ارائه کرد و نشان داد که ایمنی این فضاپیما با سایر سفرهای فضایی تفاوت اساسی دارد.

او می‌گوید: «بر خلاف سایر فضاپیماها، که در اواسط پرواز، محفظه خدمه از یک سیستم پروازی جدا می‌شود و به سیستم پروازی دیگر منتقل می‌شود، کپسول فضاپیمای نپتون در طول پرواز، از برخاست تا فرود، به بالون فضایی متصل باقی می‌ماند و یک آن ایجاد می‌کند. پرواز آرام و بدون وقفه.”

اما وینسنت باچت، مدیر ارشد و مهندس توسعه در Space Perspective، به پنجره‌های نپتون اشاره کرد که «بزرگ‌ترین پنجره‌هایی هستند که تاکنون به فضا پرواز کرده‌اند».

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا