اخبار ورزشی

افتخارآفرینی بیلیاردباز اصفهانی به نیمه نهایی مسابقات رنکینگ کشوری

به گزارش پی ام آپ، بیست و سومین دوره رنکینگ اسنوکر بانوان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت با حضور 17 ورزشکار از سراسر کشور از 9 تا 3 اردیبهشت ماه ماه برگزار می شود. ماه ژوئن توسط هیئت بولینگ و بیلیارد استان گلستان برگزار شد.

ارمغان حسنی ملی پوش اسنوکر کشورمان و عضو باشگاه پادما یدک اصفهان که در این دوره از مسابقات حضور داشت با ورزشکارانی از استان های تهران، گلستان، قزوین، فارس، البرز، کرمان و یزد برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می کند. حسنی طی دو روز گذشته با پیروزی قاطع 2 بر صفر مقابل ریحانه احمدی و سحر علیزاده و باخت نزدیک 2 بر 1 مقابل سعیده سادات سنتی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود.

نماینده ملی پوش اسنوکر اصفهان امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف اکرم محمدی امینی مدعی عنوان قهرمانی رفت و در یک بازی حساس و جذاب موفق شد سه بر دو پیروز شود تا در نهایت پس از چند باخت مقابل این حریف قدرتمند، او را شکست دهد. حسنی باید تا یک ساعت دیگر مرحله نیمه نهایی را با برنده دیدار ملیکا نجفی و میترا قیدی بازی کند و در صورت پیروزی فینالیست خواهد شد.

حسنی در سال های اخیر به مقام های سوم و نایب قهرمانی زیادی در این مسابقات دست یافته است و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در بیست و سومین دوره مسابقات است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا