اخبار روز سینما

عکس/ درخواست باورنکردنی سپهر حیدری از پرسپولیسی ها برای فروش گوشی

سپهر حیدری کاپیتان سابق تیم پرسپولیس با انتشار یادداشتی متفاوت در اینستاگرامش در حمایت از تیم سابقش درخواستی عجیب از هواداران سرخ کرده است.

به پی ام آپ- در هفته های اخیر سپهر حیدری بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس در حمایت از سرخ پوشان پایتخت مطالب جنجالی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. که فواید زیادی برای او به همراه داشت.

اما این ملی پوش سابق پس از این حواشی پر سر و صدا در روزهای اخیر روندی متفاوت را برای حمایت از تیم محبوبش در نظر گرفته است.

چرا که مدام از هواداران پرسپولیس می خواهد با داستان های انگیزشی و احساسی برای حمایت از تیمش به ورزشگاه ها بیایند.

اما کاپیتان سابق پرسپولیس در جدیدترین فعالیت خود در فضای مجازی از سران باشگاه خواست تا با رایگان شدن بازی های خانگی تعداد هواداران خود را افزایش دهند.

اما نکته عجیب در این پیام این است که او در پایان داستان خود اطمینان داد که یکی از هواداران واقعی پرسپولیس برای فروش گوشی موبایلش در ورزشگاه حاضر می شود حتی اگر گوشی خوبی نداشته باشد. و تیم شما به تنهایی پیش نخواهد رفت.

بخوانید: عکس احسان روزبهانی/عاشقانه جالب و دیدنی با همسرش سوژه کاربران شد.

غذای عجیب همسر سپهر حیدری با آلو کیلویی 600 هزار تومان

پی ام آپ تایم، آرام جوانده همسر سپهر حیدری مدت هاست که به عنوان اینفلوئنسر مطرح شبکه های اجتماعی فعالیت می کند.

البته تولید محتوای پرحاشیه توسط این چهره سرشناس و شهرت سپهر حیدری باعث شده تا طرفداران آرام هوینده در اینستاگرام روز به روز بیشتر شود.

اما انتشار مطالب عجیب و پر سر و صدای این وبلاگ نویس در صفحه شخصی خود گاه با انتقاداتی همراه بوده است.

در همین راستا همسر سپهر حیدری اخیرا با نمایش یک استوری حاشیه ای در اینستاگرامش مبنی بر خرید میوه در دبی خشم مخاطبانش را برانگیخته است.

چرا که هنگام ارسال سوال یکی از فالوورهایش در مورد قیمت آلو در امارات توضیح داد که این میوه تابستانی را با قیمت 600 هزار تومان در دبی می خرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا