اخبار روز سینما

ویدیو : دلیل ناباروری بازیگر محبوب سریال نون خ

به تازگی ویدیویی دلیل ناباروری بازیگر محبوب سریال نون خ در رسانه ها در حال دست به دست شدن توسط کاربران فضای مجازی می باشد که بسیار تعارض عرب تعرب درسانه است

آخرای ویدیویی از بازیگر محبوب سریال نون خ و دلیل ناباروریش در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن بوده که حواشی زیادی را توسط کاربران این فضا ای. گویا این سکانس جنجالی ترین قسمت سریال نون خ درباره ناباروری است.

در ادامه ویدیویی عجیب از ناباروری بازیگر نون خ برای شما مخاطبین قرار داده‌ایم.

دلیل ناباروری بازیگر محبوب سریال نون خ

ویدیویی عجیب از ناباروری بازیگر نون خ

سعید آقاخانی کارگردان مجموعه «نون خ» از ممیزی این به هنگام گرفتن در پلتفرم به صداوسیما تلوبیون خبر داد و این بابت از بیننده‌هایش بیننده‌هایش عذرخواهی کرد. سریال نون 4 در نظر سنجی آخرین تحقیقات صداوسیما پربیننده ترین سریال نوروزی را با 83.5 درصد بیننده و.6 درصد رضایت در میان مخاطبان از آن خود خود ساخته است.

ویدیویی عجیب از ناباروری بازیگر نون خ

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بازیگر محبوب سریال نون خ و دلیل ناباروریش را ببینید

اما سعید، کارگردان و بازیگر نون خ به‌ندرت درباره این مجموعه اظهار نظری می‌کند، در شخصی خود در رابطه با ممیزی ممیزی «نون خ ۴۴۴۴۴ برای قرار دادن برای ۴۴۴ خ خ خ نون نون در نسبت ممیزی در نسبت ممیزی به گفته وی این ممیزی ها بدون اطلاع گروه.

سعید آقاخانی نوشته است:

“ممیزی موضوع جالبیه که خودش می‌تونه دستمایه کارهای کمدی خوبی شه ولا٪ خب نُرهشه شه ولا٪ خب نمیشه . علی الحساب این رو می‌کنم که سریال نون خ ممیزی‌های تلویزیون برای پخش در «تلوبیون» مجددا و بدون ما توسط تلویزیون ممیزی شدیداً می‌شه که باعث شد پرش‌های شدیداً شدید در قسم قسم‌ها وجود بیاید و کسانی که از بعد از وقوع آن‌ها منجر به این می‌شود. سردرگمی میشن. به هر حال شرمنده‌ایم.»

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا