اخبار روز سینما جهان

کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود

گزارش کردن پس از یک جنگ بسیار داغ مناقصه، سونی حقوق فیلم 28 سال بعد دنی بویل، نوشته الکس گارلند را به دست آورد. چندین استودیو برای حقوق این فیلم با هم رقابت می کردند، از جمله برادران وارنر.

“28 سال بعد” قرار است شروع یک سه گانه از فیلم ها باشد که گارلند نویسندگی همه آنها و بویل کارگردانی اولین فیلم را بر عهده دارد. فیلمبرداری اولین فیلم این مجموعه از ماه آینده در لندن آغاز می شود.

گزارش کردن مهر به گزارش World of Reel، گفته می شود «28 سال بعد» بودجه 75 میلیون دلاری برای هر فیلم دارد و قرار است رالف فاینس، جودی کامر و آرون تیلور جانسون در آن ایفای نقش کنند. جزئیاتی در مورد داستان، شخصیت ها و تاریخ تولید ارائه نشده است.

کیلیان مورفی که در فیلم اصلی 28 Days Later بازی کرد، برای اولین فیلم 28 Years Later باز نخواهد گشت. با این حال گفته شده که او در قسمتی کوتاه اما مهم برای دومین فیلم به کارگردانی نیا داکوستا حضور خواهد داشت و در فیلم سوم نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

مورفی در سال 2003 بازیگر اصلی «28 روز بعد» بود و نقش اول را بازی کرد. اگرچه او در پایان فیلم جان سالم به در برد، اما در دنباله آن یعنی 28 هفته بعد ظاهر نشد.

بویل و گارلند هنوز حضور او را تایید یا تکذیب نکرده اند. مورفی در مصاحبه ای در دسامبر 2023 با ورایتی گفت که در دسترس است و به دنباله های بویل و گارلند علاقه مند است.

مورفی برنده اسکار بهترین بازیگر مرد در ماه مارس شد، بنابراین بویل و گارلند از حضور او در فیلم هایشان بسیار هیجان زده هستند.

علاوه بر پیکی بلایندرز استیون نایت که قرار است در ماه سپتامبر فیلمبرداری شود، مورفی در فیلم Blood Drives Coal که احتمالا اواخر امسال تولید خواهد شد، بازی می کند.

آخرین فیلم بویل به عنوان کارگردان «دیروز» در سال 2019 بود که تا حدودی مربوط به بیتلز بود و برخلاف دیگر فیلم‌های بویل که معمولاً تلخ هستند. «127 ساعت» و «میلیونر زاغه نشین» دیگر فیلم های این فیلمساز هستند.

«28 روز بعد» یک فیلم ترسناک علمی تخیلی محصول سال 2002 به کارگردانی دنی بویل و با بازی کیلین مورفی است. داستان فیلم از جایی شروع می شود که ویروسی به نام ویروس خشم در شهر پخش می شود که افراد را به زامبی تبدیل می کند. در همین حال، جیم (کالین مورفی) و سلنا (نائومی هریس) باید برای نجات خود تلاش کنند.

این فیلم که جایزه بهترین فیلم ترسناک زحل را دریافت کرد. یکی این فیلم یکی از فیلم‌های موجود در فهرست «1001 فیلمی است که باید قبل از مرگ ببینید» به انتخاب استیون اشنایدر و امتیاز 87 درصد را در Rotten Tomatoes دارد.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا