اخبار روز سینما

پایتخت 7 بدون مهم ترین بازیگر شروع شد!/ زمان پخش







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، پس از معماها و سناریوهای مختلف درباره دلیل فیلمبرداری نشدن سریال پایتخت 7، بالاخره خبر رسید که پیش تولید این سریال در حال انجام است و قرار است سریال پایتخت 7 در سال 1396 از تلویزیون پخش شود. 1404.

پیش از این اعلام شده بود که خواهران فرقانی و مهران احمدی در قسمت جدید این سریال حضور نخواهند داشت اما خبری دیگر طرفداران سریال پایتخت و نقش «بهتاش فریبا» را شوکه کرد. به نظر می رسد بهرام افشاری که این روزها در فهرست پرفروش ترین بازیگران قرار دارد، غایب اصلی سریال پایتخت 7 باشد.

روزنامه سینما نوشت: ظاهرا بهرام افشاری و برنامه فشرده کاری او تنها مشکل راه اندازی پایتخت هفت بوده است.

«محسن تنابنده مغز متفکر پایتخت پس از چندین ماه درگیری و دیدار با مدیران تلویزیون سرانجام با ساخت پایتخت موافقت کرد تا گروه این سریال پرمخاطب دوباره گرد هم آیند. بازیگران این سریال هم مثل قبل هستند و به غیر از مهران احمدی که باز هم از پایتخت کناره گیری کرده، این آهنگسازی تنها یک بازیگر اصلی کم دارد.

«بهرام افشاری، سوپراستار و پرفروش‌ترین بازیگر این روزهای سینمای ایران، ظاهرا تنها کسی است که به دلیل مشغله کاری نتوانسته با گروه هماهنگ شود. افشاری از پایتخت 6 تا امروز و این روزها پیشرفت چشمگیری داشته است یکی او را یکی از موفق ترین بازیگران سینمای ایران می دانند.

بهرام افشاری پس از بازی در فیلم پرفروش «فسیل» این روزها فیلم «سال گربه» را در سینماها نمایش می دهد.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا