اخبار خودرو

هونگچی H5 پلاک ملی گرفت ؛ پای لوکس ترین چینی به بازار باز شد

هونگچی H5 پلاک ملی گرفت ؛ پای لوکس ترین چینی به بازار باز شد

سرانجام ماه ها پس از معرفی اولیه سدان لوکس BMW Cars، هونگکی H5 بالاخره پلاک ملی دریافت کرد.

اوایل پاییز گذشته، بی ام کارز اولین مدل وارداتی هونگچی H5 را معرفی کرد. یک سدان لوکس از یک برند باسابقه چینی، لوکس ترین سدان چینی بازار ایران محسوب می شود. هونگچی قدیمی ترین تولیدکننده خودرو است ظروف چینی و نماد خودروساز ملی این کشور محسوب می شود و به همین دلیل شاهد کیفیت و ماندگاری متفاوتی در محصولات این برند نسبت به سایر چینی ها هستیم. اکنون اولین نمونه های این خودرو شماره گذاری شده و به زودی تحویل مشتریان می شود. سدانی که قیمتی معادل 2762096000 تومان دارد و احتمالا در بازار آزاد قیمتی در محدوده 4000 میلیون دارد. البته در پلتفرم های خرید و فروش خودرو می توان حواله های نجومی 7 تا 9 میلیاردی را برای این خودرو مشاهده کرد، اما این قیمت ها برای یک سدان چینی بیشتر شبیه شوخی به نظر می رسد.

نمایندگی گودرزی بی ام کارز که بیشترین عرضه خودروهای بی ام کارز وارداتی را در ایران دارد اولین نسخه های شماره گذاری شده این خودرو را تحویل مشتریان می دهد. همچنین علاقه مندان می توانند برای بازدید از این خودرو به نمایندگی گودرزا BMW Cars واقع در گلستان در غرب تهران مراجعه کنند.

ویدیوی معرفی Hongchi H5

مشخصات فنی هونگچی H5

این سدان دارای موتور 2 لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت است.GDI) تشکیل داده است که توان تولید حداکثر توان 222 است رزومه و در نهایت گشتاور دارای 340 نیوتن متر است. قدرت را از طریق یک گیربکس 8 سرعته تامین می کند. AT اتوماتیک ساخت ژاپن، Aisin با چرخ های جلو ملاقات می کند. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و عقب از نوع مولتی لینک است و به لطف فاصله محوری 2920 میلی متری این سدان، سواری نرمی را با آن تجربه خواهید کرد. مصرف ترکیبی هونگچی H5 حدود 6.6 لیتر در 100 کیلومتر است و شتاب 0 تا 100 کیلومتر این سدان 1635 کیلوگرمی 7.8 ثانیه است.

Hongchi H5 یک ثبت ملی به دست آورد. لوکس ترین ظروف چینی در بازار افتتاح شد
هونگچی H5 پلاک ملی گرفت ؛ پای لوکس ترین چینی به بازار باز شد

کابین و امکانات

از جمله ویژگی های هونگچی H5 می توان به 9 مورد اشاره کرد کیسه هوا سیستم 11 امتیازی کنترل پایداری الکتریکیسیستم کنترل استارت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، ترمز اضطراری خودکار، سقف پانوراما برقی، صندلی های جلو با گرم کن و خنک کننده برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، تمیز کردن هوای کابین، صفحه نمایش لمسی، دوربین 360 درجه، تحرک تشخیص اشیا در اطراف ماشین، دوربین ثبت رویداد، تکنولوژی نور LED، نور بالا خودکار، کروز کنترل تطبیقیچرخ آلومینیومی، تودوزی داخلی چرمی، اپل کارپلی، روشنایی کابین، تنظیم حالت رانندگی، آمپلی فایر دیجیتال جلو، استارت و توقف خودکار، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، سیستم صوتی حرفه ای، آینه حساس به نور، رانندگی بین خطوط و… اشاره کرد.

Hongchi H5 یک ثبت ملی به دست آورد. لوکس ترین ظروف چینی در بازار افتتاح شد
هونگچی H5 پلاک ملی گرفت ؛ پای لوکس ترین چینی به بازار باز شد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا