اخبار روز سینما

قسمت سوم پایانی “شب های مافیا” را ببینید. زودیاک که خیلی ناامید کننده بود مونتاژ بازی پند و خطبه یا مافیا

«شب های مافیا، زودیاک» سعی می کند یک رئالیتی شو جذاب مافیایی باشد، اما از یک سو محیط معیوب آن و حضور بازیگران ناآگاه از اصول بازی مافیایی باعث شده بعد از دو فصل این رئالیتی شو جدی گرفته نشود. . اما ضربه اصلی این رئالیتی شو را از جایی دیگر خورد که محمد بحرانی و برخی شرکت کنندگان عرصه این بازی را با صفحه شخصی خود اشتباه گرفته و برای جلب توجه اظهارات احساسی می کنند.

محمد بحرانی به کارگردانی «شب های مافیا، زودیاک» به شکلی اشتباه ادامه می دهد.

به گزارش بازتاب آنلاین، تاکنون 12 قسمت از فصل جدید «شب های مافیا، زودیاک» منتشر شده است. قصد این بود که در پایان فصل این واقعیت را با جزئیات بررسی کنیم، اما قسمت دوازدهم; یعنی فینال سوم آنقدر معیوب بود که نمی شد از آن عبور کرد. امید حاجیلی، فرزاد حسنی، جواد خیابانی، آصف آریا، علیرضا طلیسچی، بهار قاسمی، مونا کرمی، امیرحسین هاشمی، مهسا طهماسبی، شیدا یوسفی و شهرام قیدی در این قسمت حضور داشتند.

قسمت سوم پایانی "شب های مافیا" را ببینید. زودیاک که خیلی ناامید کننده بود مونتاژ بازی پند و خطبه یا مافیا
حضور جواد خاتانی در یک بازی استدلالی و استنتاجی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

ساختار | این قسمت از “شب های مافیا؛ زودیاک” به مدت 2 ساعت و 46 دقیقه پخش شد.این بار شامل تبلیغات و تیتراژ افتتاحیه و اختتامیه است.پیشتر اشاره کردیم که “زودیاک” یک مسابقه جذاب، هیجان انگیز و پرطرفدار است، رقابت چشمگیر شرکت کنندگان به افزایش زمان منجر می شوند و مخاطب به طور داوطلبانه برای آن هزینه و زمان می کند بخش بزرگی از اپیزود قبلی را دیدیم که البته حرف های خیابانی نبود و درباره ماجرای ورودش به تهران و باز شدن چشم هایش با برادر بزرگترش صحبت کرد. شهرام قیدی به هنرمندان فقید، اما این حرف ها چه ربطی به «مافیا» دارد؟

قسمت سوم پایانی "شب های مافیا" را ببینید. زودیاک که خیلی ناامید کننده بود مونتاژ بازی پند و خطبه یا مافیا
امیرحسین هاشمی در هر قسمت با اشتباهات فاحش تیمش را خوش شانس کرد.

محتوا | به یاد داشته باشید، اگر می خواهید “مافیا” را ببینید، این بخش را نخوانید. در این قسمت امیرحسین هاشمی بازی عجیبی داشت. با اینکه دو مافیا را می شناخت، اسلحه را به سمت شهروند نشانه رفت و یکی این یکی از دلایل شکست “جانبی” او شد. در قسمت قبل، هاشمی به دلیل سهل انگاری به موقع از سلاح استفاده نکرد. حذف شد و مافیا رقابت را به شهروندان باخت. جواد خبانی در نقش اوشن نیز چشم مافیا را باز کرد; این نیز در شرایطی است که وی پیش از این از مراقبت از شهروندان صحبت کرده بود. البته هیچ کس متوجه منظور او نشد! آنجا که می گفت نباید فریب پیروزی را بخوریم. در ابتدای بازی خبری از پیروزی و شکست نیست. نبود. مهسا طهماسبی به عنوان تنها گانگستر بازی بیهوده شلیک کرد و خیلی زود متوجه اشتباه خود شد و به این ترتیب زودیاک را برد. اینها اکثر شرکت کنندگان فینال هستند، همانطور که برای “شب های مافیا”; آنها «زودیاک» نیستند.

رئالیتی شو «شب های مافیا، زودیاک» به کارگردانی محمدرضا رضاییان یکی از محصولات «فیلمو» است که یکشنبه ها منتشر می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا