اخبار روز سینما

فال روزانه ابجد فال ابجد برای فردا پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو فال راهی برای پیش بینی سرنوشت است. تابلوی ابجد این روزها طرفداران خاص خود را دارد. فال ابجد بر اساس حروف الفبا است. در ادامه فال ابجد فردا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: ADB

نظر: خوش شانسی در انتظار شماست و به یک دوست خواهید رسید. اگر معاملات سودآور انجام دهید، قطعاً زندگی شما دستخوش تغییرات بزرگی خواهد شد. سعی کنید روزی حلال داشته باشید و از چیزهای حرامی که زندگی شما را تباه می کند دوری کنید. اگر مشکل سلامتی دارید، نگران نباشید، در مدت کوتاهی بهبود خواهید یافت. اگر می خواهید شرایط دست نخورده باقی بماند، باید کارهای ناتمام را به پایان برسانید، مهم نیست این روزها چقدر سخت است. خرید و فروش امروز به نفع شما نیست، فعلا خودداری کنید. یکی از همین روزها دری باز می شود و آدمی را که خیلی دلتنگش شده می بینی.

متولد شدن اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: dcd

تعبیر: فال شما با شماست و شما را از شر افراد بدخواه حفظ می کند، این بهتر است; نگرانی را در دل خود نگیرید، به زودی به هدف خود خواهید رسید، در زندگی سعادتمند خواهید شد، تلاش کنید. به خودت صدقه بده تا از چشم مردم در امان بمانی. افکار و ایده های خود را یادداشت کنید، زمانی که فکر نمی کنید یا حداقل انتظارش را ندارید به کارتان می آید. در یک جمع خانوادگی یا دوستانه، خود و نظرتان را جدی بگیرید و طوری رفتار کنید که دیگران شما را جدی بگیرند و به نظر شما احترام بگذارند.

متولد شدن خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: cdc

نظر: اگر خیلی تلاش کنید تا موفقیت فاصله چندانی ندارید و می توانید خیلی زود در آینده به پیروزی و خوشبختی برسید و سعی کنید خود را از مشکلات نجات دهید; در زندگی خود تنبلی نکنید و در کار خود فعال باشید تا بتوانید به هدف خود نزدیک شوید و به پیروزی برسید. شما در مواقع سخت به کمک شخصی خواهید آمد. منتظر یک تغییر بزرگ باشید یا اخبار مهمی دریافت کنید. شما برای یک مهمانی کوچک آماده می شوید. کارهای ناتمام شخصی را تمام خواهید کرد. شما برای کسی که دوستش دارید کاری انجام می دهید، اما پاسخ مثبتی دریافت نمی کنید.

متولد شدن تیر

ابجد علامت زودیاک شما: AJD

نظر: این روزها در زندگی خود به هیچکس اعتماد نکنید، این کار در آینده برای شما دردسرهای بزرگی ایجاد می کند و شما را با نابودی و شکست مواجه می کند، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید، آن را امتحان کنید. تاخیر در جایی که مشکلات عمده مشهود است. این روزها لازم است که هم به افکار خود و هم به محیطی که در آن زندگی می کنید نظم اساسی بدهید، در غیر این صورت کاملاً کنترل اوضاع را از دست خواهید داد. حتی اگر نیت شما خیر باشد، گاهی بهتر است دیگران را تنها بگذارید. شما در کار خوبی شرکت می کنید.

متولد شدن مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

تعبیر: شانس روشنی پیش روی شماست، به زودی غرور و موفقیت وارد موقعیت شما می شود و شادی به سراغ شما می آید، شخصی از شما خواستگاری می کند، بهتر است تحقیقات لازم را انجام دهید و به این پیشنهاد پاسخ دهید. درک واقعیت یک مشکل شما را گیج نمی کند و شما را تنها نمی گذارد، با خود تکرار کنید که این نیز خواهد گذشت. شما در حال قدم گذاشتن در یک مکان جدید هستید. تغییر در زندگی یکی از نزدیکان شما بر روز زندگی شما تأثیر می گذارد.

متولد شدن شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: ccd

نظر: امتحانش کن در زندگى از مال حرام بپرهيز و در نهان و نياز با خدا مجاهدت كن تا به هدفت برسى و در آينده سربلند باشى، اگر براى كار مهمى تلاش مى كنى، اين بهتر است; برای جلوگیری از مشکلات در آینده با بزرگترهای خود مشورت کنید. ایستادن در مقابل کسی که همه چیز حول او می چرخد ​​و دیگران برایش اصلا اهمیتی ندارند نیز معیار صبر است. اگر اتفاق بدی برای شما افتاد صدقه بدهید. از شما به یک گروه با آغوش باز استقبال می شود. از شما دعوت به عمل می آید.

متولد شدن مهر

ابجد علامت زودیاک شما: cdc

نظر: امسال سالی فرخنده و پربار برای شما خواهد بود، موفقیت و سربلندی در آینده نصیب شما خواهد شد، مژده هایی خواهید شنید که شما را به پیروزی و سعادت می رساند و به زودی آرامش و آسایش را در زندگی شما به ارمغان می آورد. مراقب فردی در محل کار یا مدرسه باشید که شما را مضطرب می کند تا بهانه ای برای او نیاورید. دروغ بزرگترین گناه است. با کسی که در اطرافتان می دانید دروغ می گوید تحمل نکنید. زمان برای انجام کاری بسیار مهم است.

متولد شدن آبان

ابجد علامت زودیاک شما: JBA

نظر: خوش شانسی در انتظار شماست و خداوند شما را به رویاها و اهدافتان هدایت خواهد کرد. به زودی تغییراتی در زندگی شما ایجاد می شود که به نفع شما خواهد بود. مراقب باش و به کسی اعتماد نکن چون ممکنه خیلی صدمه ببینی. یک روز از شهر خارج شوید و از هیاهوی اطراف خود دور شوید. در آن روز تا جایی که می توانید از انرژی تخلیه شده خود جمع آوری کنید. شما کاری ندارید که با فردی باشید که همه چیز را با ارزش مالی آن می سنجد، پس وقت خود را با او تلف نکنید.

متولد شدن آذر

ابجد علامت زودیاک شما: ADA

نظر: نیت شما خوب است و شانس خوبی در انتظار شماست. غم و اندوهی را که در زندگی تجربه کرده اید فراموش کرده اید، اما ممکن است در مدت کوتاهی توسط افراد حسود و دروغگو آسیب ببینید، پس بسیار مراقب خود باشید. اگر متاهل هستید، همسرتان از شما حمایت می کند وگرنه به زودی یک فرد حامی وارد زندگی شما خواهد شد. در رابطه عاطفی خود به یاد داشته باشید که او نیز این روزها خسته و مضطرب است از هر گونه اصطکاک بپرهیزید و تا می توانید او را دوست داشته باشید، اما روی دم او پا نگذارید. بدون مشورت هیچ اقدامی در مورد مسائل مالی انجام ندهید.

متولد شدن دی

علامت زودیاک شما: BDD

نظر: نیت شما خوب نیست و این می تواند صدمات زیادی به شما وارد کند، پس بس کنید. آدم های فریبکار در زندگی شما زیادند و به همین دلیل گیج و سردرگم هستید اما به خدا پناه ببرید و سعی کنید در دوستی هایتان بیشتر مراقب باشید تا گزیده نشوید. اگر کسی از شما کمک خواست که در حال حاضر از توانایی شما خارج است، صورت خود را کنار بگذارید و حقیقت را بگویید. شما از فردی منصف و بی انصاف انتظار دارید، بهتر است او را به حال خود رها کنید و بی دلیل دشمنی نکنید.

متولد شدن بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: DDC

تعبیر: نیت شما در ماه آینده محقق خواهد شد و شما را شاد و موفق خواهد کرد. قصد دارید رابطه ای برقرار کنید که برای شما خوب نیست، اما اصرار دارید، بسیار مراقب باشید آسیبی نبینید. سفر سودآوری در پیش دارید که می تواند شما را در وضعیت مالی خوبی قرار دهد. از نه گفتن نترسید و خود را به خاطر کاری که می دانید تا آخر عمر از انجام ندادن آن پشیمان خواهید بود سرزنش کنید، آن را انجام دهید. خطوط قرمز خود را جدی بگیرید و به هیچ بهانه ای اجازه ندهید کسی از آنها عبور کند. مراقب باشید فرصت را از دست ندهید.

متولد شدن اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: DAB

نظر: کار بدی کردی و الان ناراحت شدی، اما برای توبه دیر نیست، به اذن خدا از این وضعیت بیرون می آیی. شما با یک نفر دشمن هستید و از این طریق ممکن است ضررهای زیادی به شما وارد شود زیرا او قدرت زیادی دارد پس دست از این کار بردارید و به خدا بسپارید. به زودی سرمایه ای دریافت خواهید کرد که مشکلات شما را حل می کند. غم بزرگی این روزها دلت را پر می کند، اما الان وقت عزاداری، قوی بودن و گرفتن حقت نیست، وقت گریه است. انجام کارهای اداری شما را در تنگنای حقوقی و مالی قرار می دهد، به یاد داشته باشید که فقط یک فرصت برای زندگی دارید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا