اخبار روز

“زمان می برد، اما آنها خواهند آمد”

وزیر کشور وضعیت کنونی ورود واگن های جدید مترو به کشور و پیگیری های وزارت کشور برای ارائه واگن های مترو به تهران را تشریح کرد.

احمد وحیدی در گفت وگو با ایسنا، درباره روند ورود واگن های جدید به کشور و تایید تخصصی واگن های جدید توضیح داد: یکی یکی از موضوعات جدی در دستور کار وزارت کشور، تامین واگن و احداث خطوط ریلی است که دولت در این زمینه اهتمام جدی دارد.

وی افزود: دولت در سه سال گذشته منابع خوبی برای احداث مترو و خطوط اصلی اختصاص داده است که با کمک شهرداری کلانشهر تهران اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

در ورود واگن های مترو تاخیر زمانی وجود ندارد

وزیر کشور ادامه داد: بدون شک تامین واگن های مترو در دستور کار است و کار طبق برنامه است. اما زمان می برد؛ قطعا زمان طبیعی خودش را دارد و ما از زمان عقب نیستیم.

قرارداد واگن های جدید مترو مدت ها پیش کنار گذاشته شد

وی تاکید کرد: ورود واگن های جدید مترو با قراردادی است که مدت هاست رها شده است. اما در مدیریت جدید فعال و در دستور کار و پیگیری قرار گرفته است و کار طبق روال خودش در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ورود واگن های جدید به تهران در جمع خبرنگاران گفت: مایه تاسف است که ماه ها از انعقاد قراردادها می گذرد. اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و مشکل هنوز حل نشده است. بنابراین امیدواریم وزیر کشور تصمیم روشنی بگیرد و به این توقف پایان دهد.

وی تاکید کرد: تا امروز تایید فنی بر عهده مترو است; بنابراین امیدواریم وزیر کشور تصمیم روشنی بگیرد و به این توقف پایان دهد. نمی دانم چه کسی از این کار سود می برد، اما باید بگویم که همه ضرر خواهند کرد. آنها به جای اعتراف و کمک، متوقف می شوند و بنابراین باید پاسخگو باشند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا