اخبار روز سینما

تریلر انیمیشن Jurassic World: Chaos Theory منتشر شد

در حالی که طرفداران دایناسورها، منتظر اکران فیلم دنیای ژوراسیک 4 هستند، نتفلیکس تریلر انیمیشن Jurassic World: Chaos Theory را منتشر کرد.

انیمیشن دنیای ژوراسیک: نظریه آشوب که توسط «استیون اسپیلبرگ»، خالق فرنچایز ژوراسیک، تهیه شده، ماجراجویی دایناسورها را از زاویه‌ای جدید به تصویر می‌کشد. داستان در مورد گروهی از شخصیت‌ها است که ناگهان با دایناسورها در طبیعت وحشی کالیفرنیا روبرو می‌شوند و برای زنده ماندن باید خطرات مرگباری را پشت سر بگذارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Jurassic World: Chaos Theory

انتشار تریلر جدید، طرفداران را بیش از پیش مشتاق تماشای این انیمیشن کرده است. در این تریلر شاهد صحنه‌های اکشن نفس‌گیر، تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز و نبردهای حماسی بین انسان‌ها و دایناسورها هستیم.

در ادامه می‌توانید تریلر Jurassic World: Chaos Theory را مشاهده کنید:

پوستر منتشر شده از این انیمیشن نیز حال و هوای آن را به خوبی نشان می‌دهد. در این عکس، شاهد دایناسورهای غول‌پیکر در میان جنگل‌های انبوه و شخصیت‌های داستان هستیم که در حال فرار از آنها هستند.

در ادامه می‌توانید پوستر انیمیشن Jurassic World: Chaos Theory را مشاهده کنید:

تریلر انیمیشن Jurassic World: Chaos Theory
پوستر انیمیشن Jurassic World: Chaos Theory

هنوز تاریخ دقیق انتشار دنیای ژوراسیک: قلمرو مشخص نشده است، اما با توجه به استقبال از تریلر و پوستر آن، انتظار می‌رود به زودی شاهد پخش این انیمیشن از «نتفلیکس» باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Jurassic World: Chaos Theory چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا