اخبار روز

با حضور نماینده هیأت های مذهبی در هلال احمر: مراسم تکریم و معارفه نماینده دفتر نمایندگی هیأت های مذهبی در هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش مگتو، از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در این اجتماع بزرگ کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل و مردم استان، نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر توضیحاتی را ارائه کرد. و وظایف جمعیت هلال احمر در قبال آسیب های اجتماعی و فرهنگی را تشریح و بر لزوم تلاش بیشتر برای کاهش این آسیب ها در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معازی سخنان خود را با تشریح جنگ تبلیغاتی دشمن علیه ایران اسلامی آغاز کرد و به بررسی عوامل تأثیرگذار و بروز مشکلات و هجمه های فرهنگی در جامعه به ویژه جوانان پرداخت.

به گفته وی، از بین رفتن ایمان از چهره جامعه اسلامی و ایجاد یأس و ناامیدی در آن است. یکی یکی از سیاست های تبلیغاتی دشمن علیه ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی برای خنثی کردن این سیاست، تصریح کرد: استعداد و انرژی جوانان برای دریافت و بهره مندی از آموزش های علمی، پژوهشی و فعالیت های معنوی بسیار بالاست و این توانایی باید برای رشد و رشد علمی و معنوی ضروری باشد. می توان از تعالی جامعه استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ناهنجاری های فرهنگی-اجتماعی را زلزله ای دانست که روح و جان جوانان را هدف گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی تسکین آلام روحی و بازگرداندن سلامت روان و همچنین تسکین آلام جسمانی آنان را یک فعالیت ارزشمند و مهم بر اساس آموزه های دینی دانست و تصریح کرد: تنها زلزله، سیل و آتش سوزی انسان را از بین نمی برد. ، اما گاهی اختلالات روحی است که انسان را آزار می دهد و بیمار می کند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این نهاد مردمی با توجه به ظرفیت عظیم داوطلبانه باید در ابعاد مختلف کمک رسانی اعم از فرهنگی و اجتماعی حضور پررنگی داشته باشد. یکی یکی از موضوعاتی که باعث انگیزه و علاقه من برای خدمت در جمعیت هلال احمر شد، عملکرد بالای جوانان این گروه بود. جمعیت هلال احمر به اندازه برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، جوانان داوطلب دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معاذی با تاکید بر اینکه می توان از این ظرفیت غنی جوانان برای توسعه و تعالی جامعه بهره برد، تصریح کرد:
وی افزود: هلال احمر علاوه بر نجات جان افراد و تسکین آلام بیماران و حادثه دیدگان از طریق ارتقای معنویت برای سلامت روح و روان مردم نیز تلاش می کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بررسی راه شهدا پرداخت یکی وی از امکانات نجات و امنیت جامعه آگاه بود و تصریح کرد: شهدا با ایستادگی و مقاومت از ارزش‌های اخلاقی و آرمان‌های دینی پاسداری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه هلال احمر در ادامه به قرائت بخشی از ایثارگری های هشت ساله سربازان جنگ اجباری پرداخت.

وی شهدا را پیشگامان امام حسین (علیه السلام) و مادران و همسران شهدا را شاگردان سیره حضرت زینب (سلام الله علیها) خواند و تصریح کرد: شهدا عزت، عظمت، آزادی و استقلال را برای زندگی ایشان به ارمغان آوردند. فدای هستی و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه عاشورا را مکتبی دانست که شهدای انقلاب اسلامی به سوی آن گام برداشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه به بررسی آخرین تحولات جنگ غزه پرداخت. وی با اشاره به موضع گیری و مقاومت مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر، گفت: امروز ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی برای افکار عمومی جهان به ویژه جوانان روشن شده است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه امروز صدای مردم مظلوم غزه در سراسر جهان شنیده می شود، افزود: امروز جوانان و دانشجویان در اقصی نقاط جهان به ویژه آمریکا صدایی که شنیده می شود، شنیده می شود. به ماهیت پلید رژیم صهیونیستی پی برده و در حمایت از مردم مظلوم غزه تظاهرات می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه حمله شجاعانه نیروهای مسلح کشورمان به اسرائیل را مایه مباهات جهان اسلام دانست و افزود: وعده سرکوبگرانه رژیم غاصب صهیونیستی با عملیات صادق علیه السلام نقش بر آب شد. ”

نماینده ولی فقیه در این بخش از سخنان خود تاکید کرد که پیروزی نصیب این مردم مؤمن خواهد شد.

این نماینده در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح اهداف و وظایف دفاتر نمایندگی هیأت های مذهبی در هلال احمر پرداخت و بر لزوم همدلی و هم افزایی بین بخش های مختلف این نهاد غیرانتفاعی تاکید کرد.

وی فعالیت های نماینده ولی فقیه را در ارتباط با ترویج اندیشه و اخلاق برشمرد و افزود: توسعه و ترویج اخلاق اسلامی و انسانی از جمله اخلاق مددکاری از وظایف نماینده ولی فقیه است. در شرکت هلال احمر

با حضور نماینده هیأت های مذهبی در هلال احمر: مراسم تکریم و معارفه نماینده دفتر نمایندگی هیأت های مذهبی در هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.

با تشکر از مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر استان

نماینده رهبر معظم انقلاب حضور پنج ساله حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا در جمعیت هلال احمر را موفقیتی درخشان ارزیابی و از خدمات وی تجلیل کرد.

حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گزارشی از فعالیت های جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارائه کرد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا مسئول سابق دفتر نمایندگی هیأت مذهبی در استان اردبیل و حجت الاسلام والمسلمین قیامی مسئول جدید دفتر نمایندگی نیز به ارائه عملکرد پرداختند. وی به عنوان متولی دینی جمعیت هلال احمر استان نیز از حسن اعتماد نماینده ولی فقیه در جامعه تشکر کرد و همکاران هلال از آنان خواستند با همدلی و مشارکت در پیشبرد برنامه های فرهنگی و نظارتی وی را یاری کنند. .

در پایان این مراسم حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین قیامی رئیس دفتر نمایندگی فقیه قرائت و لوح تقدیر از زحمات و خدمات حجت الاسلام و المسلمین فامین نیا اهدا شد. اخذ شده.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی معاونت تبادل فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی به کار خود در این مجموعه ادامه خواهد داد.

وی را در سفر به استان اردبیل یاوران و مدیر کل حوزه ماموریت ولی فقیه هلال احمر حجت الاسلام و المسلمین معزی همراهی می کردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا