اخبار روز سینما

انیمه Solo Leveling رکورد اتک آن تایتان را زد

به تازگی خبری منتشر شده که در آن عنوان می‌کند انیمه Solo Leveling با فصل اول آن، جایگاه ششم را در لیست اثرهای محبوب سرویس «کرانچی‌ رول» به دست آورده است.

انیمه Solo Leveling از همان اپیزود اول با استقبال بسیاری مواجه شد و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. در طول پخش اپیزودهای پایانی، Solo Leveling توانسته از انیمه Attack on Titan عبور کرده و به ششمین اثر پرطرفدار «کرانچی‌ رول» تبدیل شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمه Solo Leveling

برخلاف بسیاری از انیمه‌های محبوب، Solo Leveling اقتباسی از «مانگا» نبوده و براساس یک وب ناول کره‌ای به همین نام ایجاد شده است. این اثر، داستانی تیره و پر از هیجان دارد که در یک دنیای پر از هیولاها و انسان‌هایی با قدرت‌های فرا طبیعی روایت می‌شود. شخصیت اصلی، «سونگ جین وو» ضعیف‌ترین شکارچی است که به دلیل مشکلات مالی به یک سیاهچاله سخت فرو می‌رود، اما با ورود به یک برنامه مرموز به تنها شکارچی با قدرت بالا تبدیل می‌شود.

انیمه Solo Leveling

انیمه Solo Leveling با الهام از انیمه‌های مشهور، جایگاه خود را در جامعه انیمه‌ها پیدا کرده و توانسته به طور جهانی مخاطبان زیادی را جذب کند. در زمان پخش در ژاپن، این انیمه توجه مخاطبان زیادی را به خودش جلب کرد، اما در سایر مناطق جهان استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Solo Leveling چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا