اخبار روز سینما

اعلام قیمت نمایشگاه کتاب; دانش آموزان 700 هزار تومان معلمان 800 هزار تومان

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

فارس: مدیر کمیته مالی نمایشگاه کتاب گفت: حداکثر سقف یارانه اعتباری برای خرید کتاب برای دانش آموزان 700 هزار تومان و برای معلمان 800 هزار تومان است.

محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از کشور ناشر، توزیع یارانه اعتباری برای خرید سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای معلمان، دانش آموزان و دانش آموزان سراسر کشور.

وی با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانش آموزان، دانش آموزان و معلمان گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب دانش آموزان و دانشجویان 700 هزار تومان است که 420 هزار تومان آن است. سهم دانشجویی و دانشجویی و 280 هزار تومان سهم معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای معلمان 800 هزار تومان است که 400 هزار تومان آن بخشی از معلمان دانشگاهی و 400 هزار تومان به عهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. فرهنگ. ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

مدیر کمیته اداری و مالی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) فقط در قسمت مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به کد ملی متقاضیان در قالب “اعتبار برای خرید”. «. برای دریافت این یارانه در زمان درخواست واریز وجه لازم نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر می شود.

محمد خلج در پایان گفت: معلمان، دانشجویان و دانشجویان از سراسر کشور در صورت ارائه اطلاعات خود توسط مراکز ذیربط (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌ها). بدون انتفاع، مرکز مدیریت سمینار کشور و…) به محل برگزاری نمایشگاه ارسال شده است، می توانید 3 روز مانده به شروع سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (از 26 اردیبهشت ماه ماه) به سایت ketab.ir مراجعه کنید. 1403) و پس از ثبت نام وارد سامانه نمایشگاه مجازی شوید. در قسمت مشخصات کتاب، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنید.

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و باور کنیم» از ساعت 19 تا 29 اردیبهشت ماه (1403) در سایت مصلی امام خمینی (ره) به صورت حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا