اخبار روز سینما

لیست بازیگرانی که روز به روز جوان تر می شوند


یکی یکی از مهم ترین چیزها برای بازیگران این است که زیبایی و جوانی خود را از دست ندهند، اما در کمال تعجب افرادی هستند که هر روز زیباتر و جوان تر می شوند.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگری که روند پیری را برعکس طی می کند، وقتی چهره فعلی خود را با چهره چند سال پیش خود مقایسه می کند، نشان می دهد که روز به روز جوانتر می شود. بحث ها و اختلاف نظرها در مورد تغییر چهره اساسی بهنوش طباطبایی همه چیز با تشییع جنازه آتیلا پسیانی آغاز شد. بسیاری بر این باورند که این بازیگر 43 ساله به دلیل جراحی های مختلف روز به روز زیباتر می شود و شبیه بازیکنی نیست که در پیله پرواز بازی می کند.

افسانه پاکرو

افشانا پاکرو بازیگر جذاب 42 ساله، جوان و زیباست و ده سال جوانتر به نظر می رسد. این بازیگر که دارای اکسیر جوانی است، بیشتر آرایش کمی دارد و به نظر می رسد مراقبت از پوست و ژنتیک نیز در این امر نقش داشته باشد. در زیبایی و جوانی او نقش دارد.

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی از آن دست بازیگرانی است که در چهره اش اثری از پیری دیده نمی شود و مانند فرش کرمان می ماند. عکس های جدید بازیگر نقش «فرخ» در سریال فراموش نشدنی «پس از باران» نشان می دهد رحیم نوروزی که شصت سالگی اش را سپری می کند، همان ژن خوب این جوان بیست ساله را دارد. رحیم. .

رزیتا غفاری

اخیرا عکسی از رزیتا غفاری منتشر شده است که در آن کاملاً لاغر و مدل گونه به نظر می رسد و روند پیری را به صورت معکوس طی می کند. چهره این بازیگر نسبت به سال های گذشته خود دستخوش تغییرات زیادی شده و اصلا شبیه یک زن 52 ساله نیست.

مرجانه گلچین

عکس های جدیدی از مرجانه گلچین منتشر شد و چهره جدید او واکنش های بسیاری را به همراه داشت. این بازیگر هر روز جوان‌تر می‌شود و دیگر شبیه مرجانه گلچین سال‌های پیش نیست. وقتی به عکس هایی که به تازگی از مرجانه گلچین منتشر شده است نگاهی دقیق بیندازیم، متوجه تغییر چهره و احتمالاً اقدامات زیبایی او خواهیم شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا