اخبار روز سینما

فقر و ثروت می تواند انسان را به کفر یا حقیقت ایمان سوق دهد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دعای مکارم الاخلاق یک نظام تربیتی است که انسان را قادر به انجام امور صالح می کند، گفت: فقر و غنا می تواند انسان را به کفر یا حقیقت سوق دهد. ایمان.

بازتاب آنلاین، آیت الله «رضا رمضانی» امروز جمعه 23 اسفند درگذشت. اردیبهشت ماه امام سجاد علیه السلام در سال 1403 در سلسله جلسات مرد اخلاق در دعای مکارم الاخلاق با عنوان «قرار معنوی» که در مسجد افخارای رشت برگزار شد، فرمودند: «نظر ما به سجادیه باید یکی باشد». آموزشی
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه صحیفه سجادیه یک ابزار تربیتی است، تصریح کرد: وقتی اسلام را مطالعه می کنیم می بینیم که هدفش تربیت اخلاقی انسان است.
وی با بیان اینکه اخلاق مدار بودن به معنای داشتن رابطه معنادار و اساسی با همه است، افزود: اخلاق مورد تاکید دین به همه عرصه های زندگی انسان توجه دارد.
آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه انسان باید خود را تربیت کند و اهل مدارا و تربیت باشد، اظهار داشت: ایمان به مؤمن امنیت می دهد و او در جامعه زندگی مؤمنانه خواهد داشت.
وی افزود: در دعای مکارم الاخلاق از خداوند ایمان را به صورت کامل می خواهیم زیرا اگر ایمان نباشد زندگی بی معنا می شود.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه انسان با اخلاق در زندگی معنا دارد و زندگی دینی جامعه را امن می کند، خاطرنشان کرد: وجود برخی مشکلات در جامعه نشان می دهد که ایمان به طور کامل معنا ندارد. وارد زندگی برخی شد.
وی با بیان اینکه انسان باید اعمال و رفتار خود را محاسبه کند، تصریح کرد: نباید همه امور زندگی را به این دنیا موکول کنیم و نگاهی گذرا به این عرصه بیندازیم.
آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه زندگی انسان در آخرت است و آخرت با اراده انسان ایجاد می شود، افزود: نماز فقط برای خواندن نیست بلکه باید خود را با همین هدف تربیت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید در رفع مشکلات جامعه از جمله فقر و گرسنگی هر چه بیشتر کمک کنیم.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دعای مکارم الاخلاق یک نظام تربیتی است که انسان در آن قادر به انجام امور صالح است، گفت: فقر و ثروت می تواند انسان را به کفر بکشاند. حقیقت ایمان
وی در پایان با بیان اینکه باید نگاه خود را به زندگی و دنیا تغییر دهیم، گفت: ائمه اطهار(ع) حق حیات انسانیت دارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا