اخبار روز سینما

رومن رینز همبازی کیانو ریوز در فیلم Good Fortune شد

رومن رینز می رود موفق باشید فیلم او در کنار کیانو ریوز بازی خواهد کرد. این فیلم به زودی اکران می شود و تجربه جالبی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

رومن رینز در WWE WrestleMania 40 مغلوب کودی رودز شد و به سلطنت چهار ساله خود به عنوان قهرمان جهانی WWE پایان داد. او در حال حاضر به طور منظم در برنامه نویسی WWE ظاهر نمی شود و مشخص نیست چه زمانی به رینگ بازخواهد گشت.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


رومن رینز در فیلم Good Fortune مقابل کیانو ریوز بازی می کند

در این وقفه، «رومن رینز» مشغول ایفای نقش در دنیای سینمایی است. آخرین خبر عکسی از کیک پالمر در فیلم داغ آینده Good Fortune بود. این فیلم به کارگردانی کمدین عزیز انصاری است که اولین کارگردانی خود را تجربه می کند.

کیانو ریوز در این فیلم نقش فرشته نگهبان واقعی گابریل را بازی می کند که وظیفه دارد کارهای غیرعادی برای جف انجام دهد و ست روگن در آن نقش آفرینی می کند. در این فیلم «رومن رینز» نیز حضور دارد که هنوز جزئیات نقش او مشخص نیست.

موفق باشید فیلم

این فیلم چهارمین نقش سینمایی رومن رینز است. او قبلاً در دو فیلم استودیو دبلیو دبلیو ای ظاهر شده بود و همچنین در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw ظاهر شد. او همچنین به دنبال پیوستن به فیلم نتفلیکس The Wrong Missy و انیمیشن Rumble از سرویس آنلاین پارامونت پلاس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازی رومن رینز در مقابل کیانو ریوز در فیلم Good Fortune چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا